-
insan kendini sürekli bir vitrinde gibi hissediyor, etrafındaki herkesin bi düzeni var ama sen hala bavulunu toplamamış gibisin. (bkz: gurbette olmak)
-
oralarda her şeyin bir prosedürü var, bankacılık ve resmi işlemler internetten hallediliyor. ancak teknolojiye bu kadar güvenenler kazık yemeye de mahkum oluyor, kendiniz takip etmezseniz sistem sizi ezer.
- bugün (186)
- / 7
- super loto buyuk ikramiye
- tarkan mustafa sandal kapışması
- mng kargo takip hatası
- çocuk sahibi olmak büyük bir karar
- borsa rekor kapanışı ve yatırımcı coşkusu
- mng kargo takip neden çalışmıyor
- tıp mühendislik kararsızlığı
- popeyes türkiye şubeleri nerede 2
- en iyi türk rapçi kim
- uykusuzluk için pratik çözümler
- fenerbahçe bb anlaşmasından kurtuldu
- redmi note serisi artıları ve eksileri
- burger king menülerinin gerçek hali
- şehirde dizi seçimi tarzı
- almanya mı hollanda mı yaşanır
- formula 1 türkiye park pisti
- sunexpress bagaj ücretleri
- twitter blue türkiye ye geliyor
- spotify çalma liste kültürü 2
- lc waikiki kalite çıkmazı
- carrefour indirim büyüsü
- komplo teorilerinin cazibesi
- haseke de ypg ile anlaşma
- samsung servis deneyimleri 2
- tıp veya mühendislik seçimi
- spor salonu üyeliği hakkında
- süleyman şah türbesi bakımı
- yks tercihlerinde doğru strateji
- uzaktan çalışma verimliliği
- altın fiyatları neden artıyor
- / 7