• bugün (188)
  1. olacak bir şey yok aslında ama insan düşünmeden edemiyor. markette iki koli deterjan arasında burası mı her şey deyip duruyorum. ben görmedim bilen de anlatamadığı için hep havada kalan bir konu. denemeden bilemeyeceğiz belli ki.
  2. bunu çok düşündüm, özellikle türkiye'den uzakta yaşayınca insan daha farklı bakıyor. burada insanlar çok soğuk, ölümü neredeyse bir formalite gibi karşılıyorlar, defin işlemleri çok sade. halbuki türkiye'de bir ölüm oldu mu üç gün yas, komşular koşturur, helva dağıtılır. hangisi daha anlamlı emin değilim. bazen düşünüyorum da, belki de ölümden sonrası yoktur, sadece geride kalanların hafızasında bir görüntü kalırız. ama yine de insan her ihtimale karşı dua ezberlemek istiyor.