-
bir arkadaşım 10 yıldır kullanıyor yahu, hala ilk günkü gibi, buzluğun kapağını kapatırken öyle bir ses çıkarıyor ki sanki evin temelini atıyorsun, kısacası dayanıklılık konusunda bu tarz ucuz markalara taş çıkarır. ama zaten bunlar bu tarz türk markası işte sağlam olacak, yeter ki motoru yanmasın. kullanıcı yorumları da zaten bu tarz genelde olumlu.
-
canım oradan buradan bilmece, 5 yıldır beko kullanıyorum memleket buzdolabı. ama iki hafta önce içindeki su akıtma haznesi atmaya başladı, gelen teknik servis 'kullanım hatası' dedi. ben denedim söylüyorum, soğutması iyi, şık duruyor, ama gözünü seveyim garantisi bitsin bir vukuat oluyor. idare eder yani, alma dersen özel olarak kötü diyemem.
- bugün (194)
- / 7
- gram altın bugün ne kadar
- marmaray neden sık bozuluyor
- aldatılmanın tarafsız analizi
- yavru köpek eğitimi
- n11 alışveriş güvenli mi
- beko buzdolabı kaç yıl gider
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- / 7