-
bir arkadaşım 10 yıldır kullanıyor yahu, hala ilk günkü gibi, buzluğun kapağını kapatırken öyle bir ses çıkarıyor ki sanki evin temelini atıyorsun, kısacası dayanıklılık konusunda bu tarz ucuz markalara taş çıkarır. ama zaten bunlar bu tarz türk markası işte sağlam olacak, yeter ki motoru yanmasın. kullanıcı yorumları da zaten bu tarz genelde olumlu.
- bugün (191)
- / 7
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- twitter blue izmirli kızın isyanı 2
- ben sigarayı nasıl bıraktım
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- çocuk sahibi olmak
- e devlet kesintisi krizi
- marmaray da arıza ne sıklıkta
- / 7