• bugün (185)
1 entry daha
  1. ankarada bitaksi'yi birkaç kez denedim, genel olarak fena değil ama bazı noktalar var. çağırınca taksi geliyor, o kısmı sorunsuz; fakat sürücülerin uygulamayı kullanma alışkanlığı bazen problem olabiliyor. mesela bir seferinde şoför geldiği yeri yanlış işaretlemişti, on dakika birbirimizi aradık. diğer taraftan, nakit ödeme seçeneği hala duruyor ki çoğu kişi için bu avantaj olabilir. ankaralı olarak iki tarafı da görmeye çalışıyorum, sistemin oturması biraz zaman alacak gibi.