-
ankarada bitaksi'yi birkaç kez denedim, genel olarak fena değil ama bazı noktalar var. çağırınca taksi geliyor, o kısmı sorunsuz; fakat sürücülerin uygulamayı kullanma alışkanlığı bazen problem olabiliyor. mesela bir seferinde şoför geldiği yeri yanlış işaretlemişti, on dakika birbirimizi aradık. diğer taraftan, nakit ödeme seçeneği hala duruyor ki çoğu kişi için bu avantaj olabilir. ankaralı olarak iki tarafı da görmeye çalışıyorum, sistemin oturması biraz zaman alacak gibi.
- bugün (185)
- / 7
- twitter blue a para verilir mi
- kemal sunal ın en iyi filmleri
- korku filmi önerisi
- yeşilçam nostaljisi
- askerde yaşanan saçma olaylar
- iş bulamama sendromu
- sütaş markası ve ürünleri
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez 2
- süper loto ikramiyesi ne kadar
- zayıflama sürecinde yaşananlar
- süper loto büyük ikramiye miktarı
- mavi kot pantolon ömrü
- carrefour indirimleri yanıltıyor mu
- yaşamın anlamı üzerine 2
- bekolar inatla bozulmuyor
- uzak şehir final ihtimali
- bitaksi uygulaması kullanıcı yorumları
- trendyol da sipariş serüveni
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- tüp bebek deneyimleri
- marmaray arıza sıklığı
- kemal sunal 2
- yurt dışında yaşamak 2
- eti ürünleri hızlı mı geliyor
- eti ürünleri yorumları
- toksik ilişki belirtileri
- istanbul taksi plakası fiyatı
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi
- süleyman şah türbesi neden taşındı
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek 2
- / 7