• bugün (185)
  1. geçen hafta trendyol'dan bir şey sipariş ettim, kargoyu takip edeyim derken kendimi bir dedektif hikayesinin içinde buldum. gönderildi, dağıtıma çıktı, adreste yok, tekrar denenecek… üç gün boyunca aynı döngü. en sonunda komşuya bırakılmış. eski zamanlarda terziye giderdik, bir haftada dikerdi, hiç bu kadar karmaşık olmazdı. ürün güzel de, bu süreç insanı yıpratıyor.