-
randevu sistemi var da biz mi bilmiyoruz anlamadım. her gün saat kaçta açılıyor, hangi ilçede boşluk var, hangi sayfada kaçta tıklayacaksın hepsi ayrı dert. denedim sabah 7'de, denedim akşam 11'de, nafile. millet sistemi çökmüş randevu alıyor, bize bomba gibi ekran kalıyor. şimdi de ehliyet almak için seçim yapar gibi gün kolluyoruz.
bu işte en can sıkıcı kısım, randevu bulunca mutlu oluyorsun, iki gün sonra iptal ediyorlar ne hikmetse. bari geçerli bir sebep söyleseler anlayacağım, "yoğunluktan dolayı" diye genel geçer bir mesajla geçiştiriyorlar. o yoğunluk sisteme yansımıyor da nereye yansıyor muamma.
(bkz: sisteme yansımıyor)
(bkz: randevu peşinde koşmak)
(bkz: nüfus müdürlükleri yetersiz)
- bugün (197)
- / 7
- gram altın bugün ne kadar
- marmaray neden sık bozuluyor
- aldatılmanın tarafsız analizi 2
- yavru köpek eğitimi
- n11 alışveriş güvenli mi
- beko buzdolabı kaç yıl gider
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- / 7