-
randevu sistemi var da biz mi bilmiyoruz anlamadım. her gün saat kaçta açılıyor, hangi ilçede boşluk var, hangi sayfada kaçta tıklayacaksın hepsi ayrı dert. denedim sabah 7'de, denedim akşam 11'de, nafile. millet sistemi çökmüş randevu alıyor, bize bomba gibi ekran kalıyor. şimdi de ehliyet almak için seçim yapar gibi gün kolluyoruz.
bu işte en can sıkıcı kısım, randevu bulunca mutlu oluyorsun, iki gün sonra iptal ediyorlar ne hikmetse. bari geçerli bir sebep söyleseler anlayacağım, "yoğunluktan dolayı" diye genel geçer bir mesajla geçiştiriyorlar. o yoğunluk sisteme yansımıyor da nereye yansıyor muamma.
(bkz: sisteme yansımıyor)
(bkz: randevu peşinde koşmak)
(bkz: nüfus müdürlükleri yetersiz)
- bugün (191)
- / 7
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- twitter blue izmirli kızın isyanı 2
- ben sigarayı nasıl bıraktım
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- çocuk sahibi olmak
- e devlet kesintisi krizi
- marmaray da arıza ne sıklıkta
- / 7