-
bir ara ikea'dan bir kitaplık aldım, montajı için ekstra ücret ödedim. gelen arkadaş gerçekten çok profesyoneldi, iki saatte monte etti bitti. açıkçası kendim uğraşacağıma kesinlikle bu servisi tercih ederim. özellikle malzemeleri birleştirirken yanlış vida sıkıştırma gibi kazalar oluyor insanın başına, bari onlara bırakalım. sonuçta garanti de var, bir problem çıkarsa arayıp halloluyor. sadece randevu alırken dikkatlice saat ayarlamak lazım yoksa tüm cumartesi evde beklemek zorunda kalabiliyorsun.
-
içimde bir kırgınlıkla söylüyorum, montajı kendim yapmaya çalıştım ama iki saat sonra vidalarla baş başa kaldım. sonra arayıp hizmet siparişi verdim, gelen ekip yarım saatte halletti. iyi ki varsınız dedim, şu hayatta her şeyi tek başıma yapamıyorum.
- bugün (189)
- / 7
- tecilli olmak
- apartmanın önünden kedi sesi geliyor
- tapu işlemleri süresi
- kemal sunal
- starbucks türkiye fiyatları 2
- trendyol alışveriş deneyimi 2
- trendyol siparişlerinde yaşananlar 2
- deprem korkusuyla baş etmek
- borsa rekor kapanışı ve yatırımcı coşkusu 2
- şener şen
- çocuk yapma fikri
- xiaomi redmi note serisi
- 5g zararlı mı
- uykusuzluğa çareler
- yks tercihleri nasıl yapılmalı
- teknosa taksit kampanyaları
- vodafone un hız miti
- ikea montaj hizmeti kullanimi
- ypg ve türk bayrağı
- kahve falı ne kadar güvenilir
- atlas çağlayan davası son durum
- amazon türkiye iade süreci 2
- davosta el sıkışmamak trompet
- kemal sunal ın en iyi filmi
- e devlet yine çöktü mü
- rüyada ne görmek neye gelir
- uzaktan çalışma düzeni
- emekliye seyyanen zam ne kadar
- bekonun dayanıklılık sırrı
- vatandaşa strateji belgesi
- / 7