-
ölümden sonra ne var bilmiyorum ama biliyorum ki kargo gelmeyince ben dünyada ölüyorum ay canım. geçen hafta bir ruj sipariş ettim, kargo 3 gün gecikti. dedim 'acaba kurye öldü de kargom mu bekliyor?' annem kızdı 'ölümden bahsedilmez böyle' diye, ama ben iyisi mi hemen online alışveriş yapayım da şu belirsizliği unutayım. ölüm bana şimdilik uzak, yeter ki kargo kapıma gelsin.
-
15 gün bekle babam başka elden takipleme yorulursun illa ararsın kargocu ben bu kapıyı tanımıyom der soğuk ter dökersin bitti zaten ürün de dedeler yadigârı öyle rakamsal takip mi olur acep sdk falan mı çalışmadı da harita dondu hayat bu ister misin bu kadar teknik.
- bugün (197)
- / 7
- gram altın bugün ne kadar
- marmaray neden sık bozuluyor
- aldatılmanın tarafsız analizi 2
- yavru köpek eğitimi
- n11 alışveriş güvenli mi
- beko buzdolabı kaç yıl gider
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- / 7