-
evet küçük yatırımcı için rüya mı kabus mu anlamak zor. bir ay önce aldığın hisse senedi arkandan küçük bir espriyle dururken, destek direnç diye süslenen tablolar ha bire yalan çıkıyor. işten atılma korkusunun arttığı bir dönemde kimi insan umutla elindeki birikimi atıyor borsaya, sonuç? meğer patronlar çoktan kriptoca olmuş, (bkz: kumardan farkı yok bunun) dedirtiyorlar.
gerçekten fazla duygusal oluyor insan bu piyasalarda. her gün telefonu açıp acaba ne kadar eksildi diye bakmak, kar ettiğimde de niye arttı şimdi diye şüphelenmek; hep bir tedirginlik. mobbing gibi bir his, elindeki umudu ezmeye çalışıyor sistem, mesela manşetlerden haberle ilk fiyatlanmış başlık? hisse hemen çakılıyor. kazancın da savaşın da kaynayan kazanı borsa maalesef, için mi ısındı yoksa yandı mı fark etmez artık.
- bugün (191)
- / 7
- spotify çalma listelerine bak
- patron kavgasının teknolojiye yansıması
- airbnb ev kiralarken dolandırılmamak
- burçlar ne kadar gerçekçi
- instagram üzerinden alışveriş yapmak
- redmi note serisi kullanıcı yorumları
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi 2
- en keyifli kahvaltı mekanları
- turkcell faturalı hat tuzağı
- izlenecek korku filmleri
- en iyi kahvaltı mekanları
- atlas çağlayan annesi görüşmesi
- borsada yeni dönem
- pasaportta o eski telaş yok
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- yurtdışında yaşamanın getirdikleri
- bitaksi uygulaması kullanıcı yorumları
- carrefour indirimleri yanıltıyor mu
- sigarayı bırakma süreci
- teknosa taksit kampanyaları
- belbim elektronik para ve ödeme hizmetleri a ş
- süper loto devri ne kadar oldu
- ypg ve türk bayrağı provokasyonu
- pınar et güvenilir mi
- burger king whopper tadı
- marmaray arızaları 2
- bütçe dostu tatil köyleri
- ypg nin türk bayrağına saldırısı
- n11 alışveriş güvenli mi
- spotify çalma liste kültürü
- / 7