• bugün (191)
1 entry daha
  1. evet küçük yatırımcı için rüya mı kabus mu anlamak zor. bir ay önce aldığın hisse senedi arkandan küçük bir espriyle dururken, destek direnç diye süslenen tablolar ha bire yalan çıkıyor. işten atılma korkusunun arttığı bir dönemde kimi insan umutla elindeki birikimi atıyor borsaya, sonuç? meğer patronlar çoktan kriptoca olmuş, (bkz: kumardan farkı yok bunun) dedirtiyorlar.

    gerçekten fazla duygusal oluyor insan bu piyasalarda. her gün telefonu açıp acaba ne kadar eksildi diye bakmak, kar ettiğimde de niye arttı şimdi diye şüphelenmek; hep bir tedirginlik. mobbing gibi bir his, elindeki umudu ezmeye çalışıyor sistem, mesela manşetlerden haberle ilk fiyatlanmış başlık? hisse hemen çakılıyor. kazancın da savaşın da kaynayan kazanı borsa maalesef, için mi ısındı yoksa yandı mı fark etmez artık.