-
eh, yine mi? bursalı ev hanımı olarak her ay fatura ödemek için siteye giriyorum, yine kapalı. oysa bir zamanlar milli piyango biletini almak için kuyruk beklerdik, orası da ayrı hikaye. arçelik bayisinde sıra vardı ama en azından sistem otururdu. şimdi çaydanlık üstünde demlenirken ekrana bakıp duruyoruz. yap yap bitmiyor bu aksilikler.
- bugün (196)
- / 7
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- alkolü bıraktıracak gadget lar
- faiz düşerse geçmişe dönüş
- tıp mı mühendislik mi tercihi
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- 5g korkusu gerçek mi
- uykusuz gecelerde e devlet nöbeti
- istanbul un en hızlı döneri
- mülakat tecrübeleri
- airbnb riskleri
- thy uçuş deneyimi 2
- eski filmler neden daha güzel 2
- istanbulkart dolum sorunu
- uykusuzluk
- euro kuru yükselir mi
- thy uzun uçak yolculuğu
- vodafone hızı düşüklüğü
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- koçtaş ın halleri
- formula 1 türkiye 2
- nato trump eşitlik ister
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- twitter blue türkiye macerası
- bitaksi yorumları hüsran
- / 7