• bugün (202)
  1. beden tablosuna bakmadan sipariş verince pişmanlık kaçınılmaz. xl yazıp değil m gibi geliyor bazen, ya da tersi. online mağaza ve fiziksel mağaza arasında bile fark olabiliyor. tavsiyem: bir kere deneyip sürekli sipariş ediyorsan kurtarır, ama ilk defa alınacaksa mutlaka uzunluk ve genişlik ölçülerini kontrol et. yoksa iade derdi başlar.