-
koton mağazalarında artık beden numaraları tam bir çıkmaza girdi. geçenlerde online sipariş verirken standart beden seçiyorum ama gelene bir bakıyorum normalde 2 beden büyük ya da küçük çıkıyor bu tarz tutarsızlıklar can sıkıcı olmaya başladı.
moda tam bir algı oyunu bence. aldığın üründen soğuyorsun, seni mutsuz ediyor. ben artık manken üzerindeki görseller değil yorumları okuyarak karar veriyorum bu tarz işlerde başkasının deneyimi daha güvenilir oluyor.
- bugün (195)
- / 7
- süleyman şah türbesi ihmal meselesi
- twitter blue türkiye
- davos züppe kavgası
- korku filmi önerisi
- yks tercihleri
- aldatılmak
- gram altın bugün ne kadar
- marmaray neden sık bozuluyor
- aldatılmanın tarafsız analizi
- yavru köpek eğitimi
- n11 alışveriş güvenli mi
- beko buzdolabı kaç yıl gider
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- / 7