• bugün (197)
  1. twitter blue türkiye'ye gelince asıl komik olan insanların hala bunu bir statü sanması. bir zamanlar mavi tik falan derdik, bir haftaya hepimiz bir oluyorduk. şimdi aylık para verip onaylama simgesi kapmanın hiçbir anlamı yok, zira bırak dışarıyı, kendi arkadaş ortamında bile karşılığı espri konusu oldu. hizmet olarak reklam azalması falan demişlerdi ama bence en büyük özelliği hesabı dondurmak istediğinde pes ettiren bir para tuzağı olması. kısacası gereksiz.
   tümünü göster