• bugün (191)
  1. bizimkiler türkiye'den spotify dinliyor, ben hollanda'da premium'a her ay 10 euro bayılıyorum. ama kesinlikle değer, çünkü reklam aralarındaki o türk reklamlarını duyunca bir garip oluyorum yok can sıkıntısı. bir de yurtdışında sürekli müzik lazım, arabada, yolda, işte. otobüste bedava sürümle utanma, geç geç.
   tümünü göster