• bugün (203)
  1. şimdi efendim, bu starbucks mevzusu memlekette lüks tüketim diye geçiyor da; adamlar iki yudum latteye müteahhit kârı bindirip gönül rahatlığıyla otuz beş liraya veriyorlar, ben 25 yıllık memurluğumda ayranı kredi kartına taksit yaptığım günleri hatırlayınca insan ister istemez bu kahve fiyat enflasyonuna bir anlam veremiyor. bence fiyat-performans dengesi şu: cüzdanın yanarsa tersten oku, ama kimseye de bok atma.
   tümünü göster