-
arada bir alıp deniyorum, sütü fena değil ama yoğurt biraz sulu geliyor bana. ankara'da yetişmiş biri olarak bildiğin süt tadı var ama yok mu bu işin memlekette daha iyisi diye düşünüyorum. yine de fiyatı uygun olduğu markette denk gelirse tercihler arasında yer alıyor.
- bugün (201)
- / 7
- netflix izleme alışkanlıkları 2
- zehirli ilişki nasıl anlaşılır 2
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- izmirde yasam baslangici
- roman vatandaslar ve strateji
- dominos teslimat deneyimi
- iş bulamamak gurbetten bakış
- çocuk sahibi olma kararı
- ölüm var mı yok mu
- spor salonu üyelik tuzakları
- iş bulmanın feveran hali
- noter ücretlerindeki akıl almaz artış
- patron kavgasının ortasında
- burger king menüsü hangisi daha iyi
- sütaş süt ürünleri 2
- 5g nin insan sağlığına etkisi
- deprem anında ne yapmalıyım
- roman vatandaşlara strateji belgesi dağıtıldı
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- aslan burcu erkek ve ben
- istanbul taksi plakası artık kime yarar
- anksiyete ile baş etme
- 5g kafa karışıklığı
- gerçekten korkutan filmler
- toksik ilişki belirtileri 2
- toki trabzon kura sonucu
- lc waikiki kalite çöplüğü
- grönland ve abd
- ypg ve türk bayrağı
- ikea mobilya kurulumu
- / 7