• bugün (201)
  1. ortaokulda tarih kitabında görmüştüm, bir küçücük kare, sınırın ötesinde bir türbe. yıllar sonra temizlik haberi çıkınca bir garip hissettim. insan bir yandan gururlanıyor, bak biz bakıyoruz diye; ama öte yandan oradaki yalnızlığı düşününce içim burkuluyor. aslında neyi temizlediklerini de çok anlamadım, sonuçta boş bir yapı.
   tümünü göster