-
haftasonu arkadaşlar geldi, mangal yapalım dedik. kasaptan alma telaşı yok, hazır paketli et aldım marketten. pınar en bilinen markalardan ama içime sinmedi açıkçası. geçenlerde bir haberde etlerdeki su oranıyla ilgili bir şey görmüştüm, son kullanma tarihini iki kez kontrol ediyorum. tadı güzel olsa da bir tık şüpheciyim, herkese tavsiye etmem ama fiyatı uygun geldiğinde yıllardır alan var.
- bugün (197)
- / 7
- trendyol go kargo deneyimi
- kediyle köpek arasındaki fark
- iphone türkiye garanti süreci
- roman vatandaşlara kimlik süreci
- ptt kargo teslimat süresi
- arçelik çamaşır makinesi incelemesi
- thy uçuş kalitesi
- samsung servis deneyimi rehberi
- reklamsız youtube deneyimim
- vegan olana saygı duyuyorum
- bence ne izlenir netflix var
- instagram alışveriş artıları ve eksileri
- kahve falının doğruluğu
- mutfakta boş duran kitaplık
- 5g teknolojisi riskli mi
- airbnb riskleri
- ziraat bankası puanları
- amazon iade süreci
- eti ürünleri değişti mi
- akrep burcu kadın özellikleri
- pınar et nereden alınır 2
- sigarayı bırakma süreci
- game of thrones finalinin hüsranı
- popeyes istanbul şubeleri
- eski bankacılık ruhu kalmadı
- mng kargo nerede benim paket
- ikea mobilya montajı sorunu
- süper loto ikramiyesi ne kadar
- tcmb enflasyon faiz beklentisi
- pasaportta o eski telaş yok
- / 7