-
haftasonu arkadaşlar geldi, mangal yapalım dedik. kasaptan alma telaşı yok, hazır paketli et aldım marketten. pınar en bilinen markalardan ama içime sinmedi açıkçası. geçenlerde bir haberde etlerdeki su oranıyla ilgili bir şey görmüştüm, son kullanma tarihini iki kez kontrol ediyorum. tadı güzel olsa da bir tık şüpheciyim, herkese tavsiye etmem ama fiyatı uygun geldiğinde yıllardır alan var.
-
şu yeni açılan Premium marketlerdeki soğuk dolapların önünde durup paketlerin ambalajına bakıyorum uzun uzun, almayı düşünmek bile yetiyor bazen.
- bugün (197)
- / 7
- eti ürünleri değişti mi
- akrep burcu kadın özellikleri
- pınar et nereden alınır 2
- sigarayı bırakma süreci
- game of thrones finalinin hüsranı
- popeyes istanbul şubeleri
- eski bankacılık ruhu kalmadı
- mng kargo nerede benim paket
- ikea mobilya montajı sorunu
- süper loto ikramiyesi ne kadar
- tcmb enflasyon faiz beklentisi
- pasaportta o eski telaş yok
- davos ta trump ile gergin anlar
- eski türk filmlerindeki o tat
- 5g sağlığa zararlı mı
- teknosa taksit kampanyaları
- defacto iade süreci sorunları
- aşk acısını hafifletmenin yolları
- yks tercihleri uzaktan bakmak
- toki trabzon kura sonucu geldi
- sigarayı bırakma yöntemleri
- tüp bebek süreci nasıl işliyor
- ypg türk bayrağına saldırdı mı
- şener şen ve eski filmleri 2
- sütaş denince akla gelenler
- ayıklığın ilk haftası
- tüp bebek sürecinde yaşananlar
- burger king menü fiyatları
- exxen müşteri hizmetleri ulaşmak
- en iyi kahvaltı mekani önerileri
- / 7