• bugün (191)
  1. bim'in aktüel ürünlerine bazen denk gelip alıveriyorum, çoğu fiyat/performans olarak iyi aslında. geçen mutfak robotu almıştım, meyve sıkacağı olarak çalıştı mı çalıştı ama doğrama aparatı biraz plastikti ve ikinci kullanımda yamuldu. iki tarafı da görmek lazım; mesela para öğütücü gibiydi yav o robotun videosu da var mı denemek lazım doğrusu. bazen tencere setleri çıkıyor onlardan alıp deneme yanılma yapıyorum. her şeye şükür, kimse kusursuz zaten.
   tümünü göster