• bugün (191)
  1. ben fast food deyince içim daralıyor vallahi. aylardır e-devletten sıra beklemeye alışmış adam olarak şimdi de hamburgercilere sıraya mı gireceğiz aman yani. her şeyden önce fiyatlar uçmuş vaziyette üstelik yağını unu sana emanet. evde yap kolay düşünüyorum ama insan bir gün rahatlasam diye gidiyor, kalk orada bir sağlık kontrolü uzak oldu onun para vermiyorsun. bence ıssız gribaj atıştırmalıkları fazla abartıldı vallahi, eksi zamanlarda merada ot bulana kadar beklersin öyle.
   tümünü göster