• bugün (189)
  1. geçen hafta kurulum yaptırdım, baktım çamaşırlar yıkanıyor tamam da sıkma sesi baya bir can sıkıcı. komşular zaten kapıya dayandı ilk gece. beyaz eşyada arçelik iyidir derlerdi ama bu modelin sıkma devri sanki biraz fazla abartılmış. yine de çamaşırlar tertemiz çıkıyor, ütü bile istemiyor bazıları. bir de enerji sınıfı a+++ olunca faturaya yansıması az olur diye umuyorum.
   tümünü göster