-
ankaralı biri olarak rap işine biraz mesafeli yaklaşmalıyım. dinlemeyeli yıllar olsa da ceza ve şehinşah'ı rahatlıkla saya bilirim. bir de yeni nesilden ozbi'yi duydum ama tam karar vermedim. (bkz: ceza' nın yeri başka) (bkz: ankaralı flow) (bkz: az dinle ama öz dinle)
- bugün (190)
- / 7
- youtube premiumun gereksizliği
- kemal sunal ve unutulmaz replikler
- eski usul imtihan heyecanı
- kanada göçmenlik süreci
- türk telekom altyapı sorunları 2
- amazon türkiye iade süreci
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- akrep kadını özellikleri 2
- spor salonu üyeliği
- grönland krizi ve trump
- burger king menü skandalı
- türk telekom altyapı çilesi
- süper loto en yüksek büyüklük kaç para
- trendyol ekspres kargo deneyimi 2
- psikolog seçerken dikkat
- köpek eğitimi üzerine notlar
- gurbetçi strateji belgesi sıkıntısı
- ülker çikolata kalitesi
- aldatılmanın tarafsız analizi
- grönland ı satın alma planı
- anksiyete üzerine bir şeyler
- dolar ne olacak
- thy uçuş deneyimi
- carrefour indirimleri
- ypg ile haseke anlaşması
- exxen destek hattı nerede
- lc waikiki kıyafet kalitesi 2
- harry potter neden hala popüler
- korku filmi önerisi sessiz gece
- toksik ilişkilerin belirtileri
- / 7