-
vergi dairesinin online ödeme sistemi aslında çalışıyor, buna itirazım yok ama arayüzü güncellemeyi unutmuşlar sanki. girin bakar mısınız şu ekranlara, 2010 yılından kalma bir tasarımla karşılaşıyorsunuz. yine de iş görüyor, kuyruk derdi yok, parayı yatırıyorsunuz çıkıyorsunuz. sadece kredi kartı seçenekleri biraz kısıtlı, ah bir de 'kapamam şu borcu' derken sayfa kitlenirse hayatın anldıbını sorgulatan anlar yaşanabiliyor.
(bkz: devlet sitelerinin hızı)
- bugün (183)
- / 7
- hotiç online check in sorunları 2
- trendyol kargo faciası 2
- thy uçuş deneyimi
- süleyman şah türbesi ne zaman temizlendi
- starbucks türkiye fiyatları çok mu pahalı
- marmaray seferleri ne kadar sık iptal oluyor
- burçlar ne kadar gerçekçi
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- kot pantolon ömrü nasıl uzar
- vegan beslenme zorlukları
- beşiktaş trabzon rekabeti
- borsanın rekor coşkusu
- marmaray arıza sıklığı 2
- sgk emeklilik başvuru süreci
- defacto iade
- hayat niye var
- zehir gibi sevgi
- redmi note serisi
- tüp bebek deneyimleri 2
- roman vatandaşlara kimlik süreci
- tcmb faizi el mi sallıyor
- spotify playlist takıntısı
- kartalkaya otel yangın raporu
- samsung servis kabusu
- ypg türk bayrağı provokasyonu
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi 2
- şener şen ve eski filmleri
- kedi sahiplenirken bilinmesi gerekenler
- dominosa alternatif ne kaldı
- mng kargo takip sistemi neden çalışmıyor
- / 7