-
oğlum bak, ben zamanında bu plakaları 500 bin liraya satılıyor diye duyunca gülmüştüm. şimdi milyonları geçmiş, altın gibi değerlenmiş resmen. ama araç kiralama, vergi derken plaka sahibi olanların da işi zor. iyi ki girmedim o işe diyorum, en azından trafik canavarı olmamış oldum.
- bugün (185)
- / 7
- twitter blue a para verilir mi
- kemal sunal ın en iyi filmleri
- korku filmi önerisi
- yeşilçam nostaljisi
- askerde yaşanan saçma olaylar
- iş bulamama sendromu
- sütaş markası ve ürünleri
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez 2
- süper loto ikramiyesi ne kadar
- zayıflama sürecinde yaşananlar
- süper loto büyük ikramiye miktarı
- mavi kot pantolon ömrü
- carrefour indirimleri yanıltıyor mu
- yaşamın anlamı üzerine 2
- bekolar inatla bozulmuyor
- uzak şehir final ihtimali
- bitaksi uygulaması kullanıcı yorumları
- trendyol da sipariş serüveni
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- tüp bebek deneyimleri
- marmaray arıza sıklığı
- kemal sunal 2
- yurt dışında yaşamak 2
- eti ürünleri hızlı mı geliyor
- eti ürünleri yorumları
- toksik ilişki belirtileri
- istanbul taksi plakası fiyatı
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi
- süleyman şah türbesi neden taşındı
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek 2
- / 7