• bugün (196)
1 entry daha
  1. köşede oturuyorum, geçen akşam filtre kahvemi yudumlarken düşündüm tanrım, eski faizler de yok mu... maltepe çarşısındaki kebapçı ''amca gel faizden para veririz'' derdi şimdi olta gibi açılıp kapanıyor evler. o zaman emekli maaşı bir dönemin en değl birikimiydi ben de çam ağacı gibi yıkılırdım dükkan dükkan. üç dükkan gezdin, ''yok kalmaz artık azalsınlar'' diyenin ömrü hiç sayılmıştı ya o başka cadded yenildim.