• bugün (198)
2 entry daha
  1. visa sürecinde kaldığım günler aklıma geliyor, şimdiki gibi online değildi her şey dosyaları adam gibi hazırlamak gerekirdi. almanya'daki prosedürlere alışınca kanada sistemi bana karışık gelmişti ama çoğu gurbetçi gibi iş yürüyor. neyleyim ki türkiye'deki sıcak dost sohbetlerini özlüyor insan ister istemez.