• bugün (199)
  1. her psikolog herkese uymuyor canım, önce bir deneme seansı ayarla bak patronla anlaşabiliyor musun. yoksa ilk seansta uyuyakalırsın, koskoca randevu parası çöp olur. bence yüz yüze daha iyi, online da göz teması yetmiyor.