-
en son sütaşın tam yağlı sütünü aldım, açtığımda bir garip bi kokusu vardı. son kullanma maşallah fena değil ama tadını sevemedim. sürekli tüketicinin canı çekiyor öyle paraya kıyıp alıyor sonra hayal kırıklığı var ya. ben denk getiremedim galiba ya da üretici reçeteyi değiştirdi gerçekten bilemedim.
- bugün (190)
- / 7
- indirim kapıda mı evde yok
- redmi note yorumları eski kafa
- teknosa taksit kampanyaları 2
- spor salonu üyeliği
- tıp mühendislik tercihi
- vergi dairesi online ödeme 2
- popeyes türkiye şubeleri nerede
- defacto iade
- exxen müşteri hizmetleri
- evde spor ekipmanları
- tüp bebek sürecinde moralin önemi
- kahve dünyası kalitesi
- evde spor yapmak için gadget lar
- ptt kargo yavaşlık rekoru kırdı
- kanada göçmenlik süreci 2
- aslan burcu erkeği özellikleri
- icardi wanda sonsuza kadar aile
- fenerbahçe bddk anlaşmasından nasıl çıktı
- şehirlerin ruhu kayboluyor
- gerilimden korkuya geçiş için film 2
- ypg türk bayrağına saldırdı mı 2
- netflix te ne izlenir
- vatan bilgisayar servis rezaleti
- ptt kargo neden yavaş
- redmi note serisi kullanıcı yorumları
- dijital detoksta toksik döngü
- yeşilçam uygulaması hızlı işliyor
- uykusuzluk için çözümler
- tarkan mı mustafa sandal mı
- vodafone internet hızı neden düşük
- / 7