• bugün (203)
  1. yıllardır thy ile uçuyorum, herkesin bir deneyimi var elbet. ama işin özü şu: hizmette standart yakalamak zor. kimi zaman ikram harika, kimi zaman güleryüz sıfır. en önemlisi gecikmeler; aktarma yapacaksan dikkatli ol, yoksa havaalanında sabahlarsın. misafirperverlik konusunda avrupa hatlarına kıyasla idare eder, ama bagaj kaybetme konusunda hala eski tadı yok.