-
geçen ay üyeliği iptal etmek için aradım, yarım saat beklettiler. sonra da "bir kampanyamız var" diye vazgeçirmeye çalıştılar. bu kadar zor olmamalı yani.
-
ben zaten içine kapanık biriyim, exxeni üye yaparken bin dert. müşteri hizmetleri arıyorsun, ses yok. şu siteye para vermek bile içime oturuyor, insanın derdini dinleyen mi var?
- bugün (197)
- / 7
- dolar beklentileri
- psikoterapide ilk seans
- yks tercih telaşı
- işyerinde müdür kavgası
- istanbulkart bozuk ekran
- samsung servis maceraları
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- garanti bbva uygulaması incir çekirdeği
- teknosa taksit vurgunu
- altın fiyatları yürekleri dağlıyor
- euro kuru yatırımcıyı üzüyor
- koton beden konusunda neden tutmuyor
- yks tercihlerinde uzaktan bakış
- sipariş ver butonuna basınca kuryenin belirmesi
- samsung servis deneyimi
- kahve falı gerçek mi
- aldatılma psikolojisi
- süleyman şah türbesi temizliği
- noter masrafları neden bu kadar arttı 2
- bekonun dayanıklılık sırrı
- mühendis mimar yeşil pasaport süreci
- uzaylılarla ilgili teoriler
- kahve falında çıkan şekiller
- okumaktan sıkılanlara kitap
- thy uzun uçak yolculuğu
- atlas çağlayan ve annesi görüşmesi
- netflix türkiye yerli dizi krizi mi 2
- ypg türk bayrağı provokasyonu
- kot pantolon dayanıklılığı
- bitaksi kullanıcı yorumları
- / 7