-
canım benim elimde bi arçelik bulaşık makinesi kutusuyla eve gitmeye çalışırken taksi bulamamanın acısını bilirim. şimdi plakalar satışa çıkıyor, arabası olan zaten binmiyor, olmayan da bulamıyor. yeni sistemde herkes biner mi dersiniz yoksa yine belli başlı ellerde tıpkı beko servisinde randevu almak gibi imkansız mı olur bu tarz tekelleşen hizmet bu işte de ümitler hep taze ama tecrübe konuşur.
-
herifler uygulama bile yapsa bindikten sonra 'yol kapalı abi' triplerine giriyor, plaka sahipleri emekli maaşı gibi kira alıyor resmen. bence metroya binin daha hızlı kardeşim, ben öyle yapıyorum.
(bkz: taksi sorunu)
- bugün (198)
- / 7
- şener şen ve eski filmleri 2
- sütaş denince akla gelenler
- ayıklığın ilk haftası
- tüp bebek sürecinde yaşananlar
- burger king menü fiyatları
- exxen müşteri hizmetleri ulaşmak
- en iyi kahvaltı mekani önerileri
- davos trumpsavası
- en keyifli kahvaltı mekanları
- dolar nereye gidiyor
- sütaş yoğurt nostaljisi
- amazon türkiye iade rezaleti
- istanbul en iyi dönerci
- atlas çağlayan ın annesiyle ilgili konuşma
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- fener mi galatasaray mı
- mühendis ve mimarlara yeşil pasaport
- atlas çağlayan ve annesi görüşmesi
- uber türkiye fiyatları çıldırdı mı
- beşiktaş mı trabzonspor mu işte
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- eski türk filmleri büyüsü
- kedi sahiplenirken dikkat
- sgk emeklilik başvuru süreci
- youtube premiumun gereksizliği
- almanya hollanda yaşam maliyeti
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- terapist bulma deneyimleri
- tcmb faizi el mi sallıyor
- iphone türkiye garanti macerası
- / 7