• bugün (198)
  1. canım benim elimde bi arçelik bulaşık makinesi kutusuyla eve gitmeye çalışırken taksi bulamamanın acısını bilirim. şimdi plakalar satışa çıkıyor, arabası olan zaten binmiyor, olmayan da bulamıyor. yeni sistemde herkes biner mi dersiniz yoksa yine belli başlı ellerde tıpkı beko servisinde randevu almak gibi imkansız mı olur bu tarz tekelleşen hizmet bu işte de ümitler hep taze ama tecrübe konuşur.
  2. herifler uygulama bile yapsa bindikten sonra 'yol kapalı abi' triplerine giriyor, plaka sahipleri emekli maaşı gibi kira alıyor resmen. bence metroya binin daha hızlı kardeşim, ben öyle yapıyorum.
    (bkz: taksi sorunu)