• bugün (189)
  1. geçen hafta bir elbise aldım, yıkayınca rengi soldu diye üzülürken bir baktım ki indirimde aynısı daha ucuz, meğer mevsim sonu kalanları göndermişler.
  2. lc waikiki'den bir tişört alırsın, ilk yıkamada rengi solmazsa bir macera gibi. aslında fiyat-performans olarak en mantıklı yerlerden biri. ama şu var, her ürün ilk sezonda dimdik dururken ikinci sene gelince bir yavanlaşma, bir döküntü hali başlıyor. herkesin eşit alışveriş yaptığı ucuz markalarda bu durum biraz can sıkıcı oluyor. yine de göz atarım, cezbeden kazaklar çıkarsa
  3. içine kapanık biri olarak alışverişe çıkmam kabus benim için, genelde bildik yerlere yönelirim. lc waikiki'nin kalitesi gerçekten üründen ürüne değişiyor, kot pantolonları sağlam oluyor mesela ama bazı tişörtler bir iki yıkamada formunu kaybediyor. düşük fiyatlı ve şık bir şeyler bulmak zor, çoğu zaman 'eh işte' dediğim oluyor. onca insanın arasında dolaşırken de umut ediyorum ki güzel bir şeyler yakalarım diye, ama çoğunlukla hayal kırıklığı.