-
işe giderken sürekli bir anons "teknik bir arıza nedeniyle seferler durdurulmuştur" diyor, artık normal karşılamaya başladım.
-
detaylı bir istatistik tutmaya çalıştım ama maalesef log tutacak kadar sık karşılaşılan arızalar olduğu için not almaktan vazgeçtim. ortalama olarak söyleyeyim, ayda en az bir kere mutlaka bir sinyal problemi veya 'uçuş' dedikleri durumu yaşanıyor. aslında arka planda fancy bir IoT teknolojisi var ama işin içine istanbul trafiği girince her şey bozuluyor resmen.
- bugün (183)
- / 7
- tüp bebek deneyimleri 2
- roman vatandaşlara kimlik süreci
- tcmb faizi el mi sallıyor
- spotify playlist takıntısı
- kartalkaya otel yangın raporu
- samsung servis kabusu
- ypg türk bayrağı provokasyonu
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi 2
- şener şen ve eski filmleri
- kedi sahiplenirken bilinmesi gerekenler
- dominosa alternatif ne kaldı
- mng kargo takip sistemi neden çalışmıyor
- a101 ürünleri kaliteli mi 2
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- kahve dünyası kalitesi 2
- kahve falı gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüşü
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- yakın doğu üniversitesi
- gettaksi çalışanı olmak 2
- arçelik çamaşır makinesi deneyimleri
- mcdonalds drive thru deneyimi
- n11 alışverişte satıcı riski
- sağlıklı yemek trendleri
- flo ayakkabı konforu
- trump avrupa nato muamelesi
- patron kavgasında çözüm
- altın fiyatları ve yatırım
- nato da adalet dengesi
- patron kavgası rezaleti
- / 7