• bugün (192)
  1. üç hafta bekleyip anakart yanlış geldi dedirten bir firma. teknolojiye meraklı biri olarak sürekli yeni cihaz deniyorum ama servis tecrübesi beni eski nokia 3310 hayranı yapacak.
  2. samsung telefon servisi, garantili cihazla gitsen bile bir türlü bitmeyen bir hikaye resmen. haftalarca bekler, 'kamera değişti' derler, telefonu alınca bataryan gittiğini fark edersin. (bkz: döngüsel servis politikası)