• bugün (189)
  1. iletişim Fakültesi çok çok güzel ve hatta çağın ötesinde eğitim veren üniversitedir kendileri. Yeğenim ve sevdiğim arkadaşımın çocukları hem üniyi hem de bölümü anlata anlata bitiremiyorlar.
  2. kız kardeşim oradaydı, her aradığımda 'kargom geldi mi' diye sorardı, şimdi o kargoları arar oldum, ne günlerdi.