-
koton'da xl aldığım kazak gün oldu m beden gibi geldi, sinir krizi geçirdim resmen. Online'da beden raporlarına inanma, mağazada dene derim.
(bkz: koton beden krizi)
Bazen kargo hızlı gelir ama paket açınca yaşadığın hayal kırıklığı bu tarz heves kaçırıyor. Tesadüf beden tutarsa iadeyle uğraşma. -
almanya'daki european beden ile türkiye'deki koton aynı planda ama paketi açınca küçülen bedenin şaşkınlığı insana özlemle beraber hafif bir sitem hissettiriyor.
-
koton mağazalarında artık beden numaraları tam bir çıkmaza girdi. geçenlerde online sipariş verirken standart beden seçiyorum ama gelene bir bakıyorum normalde 2 beden büyük ya da küçük çıkıyor bu tarz tutarsızlıklar can sıkıcı olmaya başladı.
moda tam bir algı oyunu bence. aldığın üründen soğuyorsun, seni mutsuz ediyor. ben artık manken üzerindeki görseller değil yorumları okuyarak karar veriyorum bu tarz işlerde başkasının deneyimi daha güvenilir oluyor.
- bugün (197)
- / 7
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- / 7