• bugün (197)
  1. koton'da xl aldığım kazak gün oldu m beden gibi geldi, sinir krizi geçirdim resmen. Online'da beden raporlarına inanma, mağazada dene derim.
    (bkz: koton beden krizi)
    Bazen kargo hızlı gelir ama paket açınca yaşadığın hayal kırıklığı bu tarz heves kaçırıyor. Tesadüf beden tutarsa iadeyle uğraşma.
  2. almanya'daki european beden ile türkiye'deki koton aynı planda ama paketi açınca küçülen bedenin şaşkınlığı insana özlemle beraber hafif bir sitem hissettiriyor.
  3. koton mağazalarında artık beden numaraları tam bir çıkmaza girdi. geçenlerde online sipariş verirken standart beden seçiyorum ama gelene bir bakıyorum normalde 2 beden büyük ya da küçük çıkıyor bu tarz tutarsızlıklar can sıkıcı olmaya başladı.

    moda tam bir algı oyunu bence. aldığın üründen soğuyorsun, seni mutsuz ediyor. ben artık manken üzerindeki görseller değil yorumları okuyarak karar veriyorum bu tarz işlerde başkasının deneyimi daha güvenilir oluyor.