• bugün (185)
  1. iş yeri ilişkilerinde en zor durum patronla sürekli çatışma halinde olmaktır. hemen hemen her ofiste biri ortamı germeyi beceriyor. kırk yıllık kardeşim demişken teknolojide şeffaf iletişim kadar önemlisi yok. bu kavgaları evirip çevirip messenger grup sohbetlerinde bitiremese ne yazık ki uzman kadrosu çağırmak gerekiyor arabulucuya.

    dosya paylaşım yöntemleri ya da adaptif iş planlamasının ötesinde işin psikolojik boyutu aslen hepimizi zorluyor. her hafta gerilimli sohbetin toplantı müdürüne raporlarla anlatılması andavallı bir durum oluyor. kim kşkırtmış kim gücendirmiş onu bile müşkül bir şekilde kayıt altında tutuyoruz teknolojinin mutluluğa ermemizi sağlaması dilek değil zorunluluk.

    bu tarz bakınız icin ekip yönetimi problemler, bir de çatışma çözüm yöntemleri.