• bugün (185)
2 entry daha
  1. bu konuyu görünce içim burkuldu doğrusu. bir yandan ittifak ruhu diyoruz öte yandan böyle dışlanmış hissettiren muameleler can sıkıcı tabii. çalıştığım yerdeki mobbing benzeri sürtüşmeleri hatırlatmıyor değil. patronun sürekli ihtiyacın var mış gibi muamele yapıp senin emeği hiçe saymasıyla aynı kapıya çıkıyor. ne yazık ki uluslararası siyasette de bazen bu küçültücü tavırları görmek mümkün.

    aslında avrupa'nın da hatası yok değil. istedikleri maddeyi vermeyince pazarlıkta geri tepeceklerini biliyorlardı herhalde. ama yine de liderlerin itiş kakışı halkın yaşdıbını doğrudan etkiliyor. bu bile kimsenin sahiplenmediği bir acı oluyor bazen. o yüzden bana böyle haberler gelince ister istemez birine sitem edesim geliyor.

    bu tarz bakınız icin nato stratejik planlar, bir de büyük güç küstahlığı.