• bugün (184)
1 entry daha
  1. eskiden arçelik bir makine alırdın, yıllarca hiç sorun çıkarmazdı. şimdi bir tane aldık, iki sene olmadı program atıyor, elektronik kartı arızalanıyor, servisle uğraş dur. o zamanlar tamirci gelirdi iki dakikada hallederdi, yağlı paçavralarla kurcalardı, simsiyah elleriyle çalıştırırdı. şimdi her yer bilmem ne modülü, yazılım yüklemeli. neyse ki, yine de arçelik başına bir şey gelse kimseyi yarı yolda bırakmaz ama, eski tadı yok, bir kere onu söyleyeyim.