• bugün (191)
  1. 1969'daki ay yolculuğunu hatırlıyorum da, televizyonlarda sessizlik içinde yürüyen astronotları izlerdik. işte o vakitten beri bilirim ki uzayda ses yoktur, çünkü havayı taşıyacak bir ortam bulunmaz. eskiden radyoda bunu anlatırlardı, şimdiki gençler google'a bakıp yanlış bilgi alıyor maalesef.
   tümünü göster