• bugün (191)
  1. 1969'daki ay yolculuğunu hatırlıyorum da, televizyonlarda sessizlik içinde yürüyen astronotları izlerdik. işte o vakitten beri bilirim ki uzayda ses yoktur, çünkü havayı taşıyacak bir ortam bulunmaz. eskiden radyoda bunu anlatırlardı, şimdiki gençler google'a bakıp yanlış bilgi alıyor maalesef.
  2. e devletten baktım uzayda ses yokmuş, galiba o kadar vergi verdik ama hala yankı dinliyoruz işte.
  3. içimde bir sessizlik, tıpkı evren gibi. uzaylılar varsa onlar da belki iş yerinde mobbing yaşıyordur? daha kötü yerlerde olabiliriz, diyerek teselli arıyorum. ama açıkçası bence galaksilerarası iletişimde dil engeli vardır: ay dünya'ya ne diyecek ki. insan kadar yalnız canlı yok gözlemlediğim kadarıyla.