-
1969'daki ay yolculuğunu hatırlıyorum da, televizyonlarda sessizlik içinde yürüyen astronotları izlerdik. işte o vakitten beri bilirim ki uzayda ses yoktur, çünkü havayı taşıyacak bir ortam bulunmaz. eskiden radyoda bunu anlatırlardı, şimdiki gençler google'a bakıp yanlış bilgi alıyor maalesef.
-
e devletten baktım uzayda ses yokmuş, galiba o kadar vergi verdik ama hala yankı dinliyoruz işte.
-
içimde bir sessizlik, tıpkı evren gibi. uzaylılar varsa onlar da belki iş yerinde mobbing yaşıyordur? daha kötü yerlerde olabiliriz, diyerek teselli arıyorum. ama açıkçası bence galaksilerarası iletişimde dil engeli vardır: ay dünya'ya ne diyecek ki. insan kadar yalnız canlı yok gözlemlediğim kadarıyla.
- bugün (191)
- / 7
- lc waikiki kalite düşüşü 2
- netflix türkiye yerli dizi krizi mi
- sunexpress bagaj politikası 2
- türkan şoray ın oyunculuğu
- askerde yaşanan komik anlar
- hepsiburada kargoları neden geç geliyor
- süper loto devir çilesi
- dolar uçar iner alıştık
- türkan şoray filmleri 2
- köpek terbiyesi değişti
- hayatı kazanamamak
- grönland ve trump hezeyanı
- garanti bbva uygulama yurtdışı
- kedi sahiplenmeden önce bilinmesi gerekenler
- eski türk filmlerindeki o tat
- davos trumpsavası
- sütaş süt ve ürünleri
- vergi dairesi online ödeme
- bekonun dayanıklılık sırrı 2
- vodafone un vaat ettiği hız 2
- a101 sandalyesi 3 ayda dağıldı
- spotify çalma liste kültürü
- köpek eğitimi ipuçları
- vatan bilgisayar teknik servis deneyimi 2
- bitaksi şikayetleri 2
- kemal sunal ve teknoloji 2
- spotify premium geçmeye değer mi
- 5g teknolojisi riskli mi
- türkan şoray efsanesi
- tüp bebek tedavisi macerası
- / 7