-
uçak biletini alırken ‘ekonomi’ yazıyor diye seviniyorsun, sonra bagaj hakkına bakıyorsun ki daha bavulu eline almadan para ödüyorsun. evlat, ben bu işlerin tozunu yedim; önceden her biletin içinde bir valiz vardı, şimdi her şey ayrılmış. en kötüsü, alınıyor ama ücretler de havacılık sektörüne göre fahiş. kabin boyu ile geçiştirmeye çalışıyorsun ama yetmiyor. uyarıyorum, en iyisi almadan önce sitenin en altındaki küçük yazıyı okuyun yoksa havaalanında sürprizle karşılaşırsınız.
- bugün (191)
- / 7
- türkan şoray filmleri 3
- bim aktüel ürünler deneyimim
- fenerbahçe bankalar birliği anlaşması ve çıkış
- kemal sunal ın en iyi filmleri
- son dönem izlenesi netflix dizileri
- toki trabzon kura sonuçları sorgulama
- lc waikiki kalite düşüşü 2
- netflix türkiye yerli dizi krizi mi
- sunexpress bagaj politikası 2
- türkan şoray ın oyunculuğu
- askerde yaşanan komik anlar
- hepsiburada kargoları neden geç geliyor
- süper loto devir çilesi
- dolar uçar iner alıştık
- köpek terbiyesi değişti
- hayatı kazanamamak
- grönland ve trump hezeyanı
- garanti bbva uygulama yurtdışı
- kedi sahiplenmeden önce bilinmesi gerekenler
- eski türk filmlerindeki o tat
- davos trumpsavası
- sütaş süt ve ürünleri
- vergi dairesi online ödeme
- bekonun dayanıklılık sırrı 2
- vodafone un vaat ettiği hız 2
- a101 sandalyesi 3 ayda dağıldı
- spotify çalma liste kültürü
- köpek eğitimi ipuçları
- vatan bilgisayar teknik servis deneyimi 2
- bitaksi şikayetleri 2
- / 7