• bugün (191)
  1. uçak biletini alırken ‘ekonomi’ yazıyor diye seviniyorsun, sonra bagaj hakkına bakıyorsun ki daha bavulu eline almadan para ödüyorsun. evlat, ben bu işlerin tozunu yedim; önceden her biletin içinde bir valiz vardı, şimdi her şey ayrılmış. en kötüsü, alınıyor ama ücretler de havacılık sektörüne göre fahiş. kabin boyu ile geçiştirmeye çalışıyorsun ama yetmiyor. uyarıyorum, en iyisi almadan önce sitenin en altındaki küçük yazıyı okuyun yoksa havaalanında sürprizle karşılaşırsınız.
   tümünü göster