• bugün (190)
  1. burdan türkiye'yi izleyince her gün aynı soru. dolar düşecek mi zam gelecek mi. yok artık bu kadar da olmaz dediğin seviyeleri gördük geçtik. yurtdışında yaşayınca şöyle bir avantaj var: maaşınla bir şeyler alabiliyorsun ama bizimkilerin ne çektiğini gören biliyor. aslında şu an yine bir zam gelecekmiş havası var ama bilemiyorum. psikolojik savaş gibi bir şey döviz olayı. ne bileyim keşke herkes için rahat bir hayat olsa.
   tümünü göster