-
burdan türkiye'yi izleyince her gün aynı soru. dolar düşecek mi zam gelecek mi. yok artık bu kadar da olmaz dediğin seviyeleri gördük geçtik. yurtdışında yaşayınca şöyle bir avantaj var: maaşınla bir şeyler alabiliyorsun ama bizimkilerin ne çektiğini gören biliyor. aslında şu an yine bir zam gelecekmiş havası var ama bilemiyorum. psikolojik savaş gibi bir şey döviz olayı. ne bileyim keşke herkes için rahat bir hayat olsa.
- bugün (190)
- / 7
- spotify premium üyelik gereksiz mi
- gettakside şoför olmak
- bitaksi rezaleti kargo gibi
- ölümden sonra hayat var mı
- deprem anında yapılacaklar
- mng kargo takip hatası
- köpek terbiyesi değişti 2
- yks tercihleri uzaktan bakmak 2
- noter masrafları neden bu kadar arttı
- kedi sahiplenme süreci
- dolar beklentileri
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- yks tercihleri
- vestel televizyon kullanıcı yorumları 2
- ülker çikolata vs avrupa
- şener şen artistleri yok artık
- kemal sunal esprileri unutulmaz
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- yemeksepeti kurye gecikmesi 2
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- lc waikiki kalite düşüşü 3
- alkolü bırakmak
- euro kaç olur
- ikea montaj hizmeti
- fenerin reklam kokteyli
- hayatın anlamı e devlet şifresinde gizli
- virajda memur solugu
- harry potter büyüsü
- davos ta trump krizi
- turkcell fatura zammı
- / 7