• bugün (190)
3 entry daha
  1. bu konuda net konuşabilirim çünkü hem ülkercinin hem milka'sının testini yaptım. ülker'in ürünleri avrupadaki muadillerine göre genelde daha tatlı ve yapay bir lezzet profiline sahip. belçika çikolatasının yanında biraz "özensiz" kalıyor ama fiyat/performans dengesinde evet iyi iş çıkarıyor. öte yandan ferrum ve 100g gibi temel ürünlerinde ara sıra garip bir asetonumsu tat yakalıyorum ki bunu hiçbir avrupa çikolatasında duymadım. artı tarafta paketleme estetiği olarak ülker bayağı ilerledi ama içerik kısmı hala biraz muamma. yine de yerli marka olarak desteklenmeyi hak ediyor, yeter ki ar-ge'ye yatırım yapsınlar.