• bugün (190)
1 entry daha
  1. aklıma sürekli bir role geçmiş gibi arayüz değiştiriyorum; eski bir arkadaşım derdi iyi ki switch işlevini iptal etmişim diye. aslında istatistiklere bakınca, verimlilik artıyor, atıyorum haftalık hata raporu sıfır. yine de explorer.exe'yi yormamak lazım.