-
aklıma sürekli bir role geçmiş gibi arayüz değiştiriyorum; eski bir arkadaşım derdi iyi ki switch işlevini iptal etmişim diye. aslında istatistiklere bakınca, verimlilik artıyor, atıyorum haftalık hata raporu sıfır. yine de explorer.exe'yi yormamak lazım.
- bugün (190)
- / 7
- spotify premium üyelik gereksiz mi
- gettakside şoför olmak
- bitaksi rezaleti kargo gibi
- ölümden sonra hayat var mı
- deprem anında yapılacaklar
- mng kargo takip hatası
- köpek terbiyesi değişti 2
- yks tercihleri uzaktan bakmak 2
- noter masrafları neden bu kadar arttı
- kedi sahiplenme süreci
- dolar beklentileri
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- yks tercihleri
- vestel televizyon kullanıcı yorumları 2
- ülker çikolata vs avrupa
- şener şen artistleri yok artık
- kemal sunal esprileri unutulmaz
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- yemeksepeti kurye gecikmesi 2
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- lc waikiki kalite düşüşü 3
- alkolü bırakmak
- euro kaç olur
- ikea montaj hizmeti
- fenerin reklam kokteyli
- hayatın anlamı e devlet şifresinde gizli
- virajda memur solugu
- harry potter büyüsü
- davos ta trump krizi
- turkcell fatura zammı
- / 7