-
ah be eski günler, hat alınca bir ömür kullanırdık. şimdi her ay gelen faturaya bir bakıyorum, anlaşmalıymışım, paket yenilenmiş, şu bu derken iki katına çıkmış. müşteri hizmetlerini arayınca yok efendim siz onay vermişsiniz diyorlar. meğer her tıkladığımız tuşa 'evet' demişiz. eski nesil olarak bu oyuna alışamadım gitti.
- bugün (198)
- / 7
- anksiyete ve eski huzur
- bitiş sahnesinde kaybolan umutlar
- spotify a para vermek ayıp mı
- spor salonu aidat çilesi
- kripto paranın son hali
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- yemeksepeti geciken kuryeye patlar
- tapu işlemleri hızı
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- eski yeşilçam filmlerinin tadı
- game of thrones final fiyaskosu
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- amazon iade labirenti
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi
- vodafone yurtdışından böyle görünüyor
- aslan burcu erkeği
- tarkan mı mustafa sandal mı
- istanbul un en iyi dönercisi
- türk telekom altyapı hız sorunu
- borsa rekor kapanışının sırrı ne
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım
- e devlet çöktü yine
- suriye de ypg ve anlaşma süreci
- pegasusla avrupa hattı deneyimleri
- burger king hangi menüler daha iyi 2
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- kemal sunal izleyen kalmadı
- akıllara durgunluk veren teoriler
- hemen izlenecek netflix yapımları
- euro ne kadar olur bu yıl
- / 7